OLALA

2011-01-31 @ 23:01:22 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Fick i uppgift av anläggningschefen på jfk att jag skulle sätta igång två hästar som har varit skadade. Dock drog vårat US möte över på tiden ganska så rejält så jag han bara rida en så Becka fick ta den andra! Jag red Olala som är en storhäst, ja en ganska så stor storhäst till och med. Som tur är så är han inte så jätte stor att rida! Iallafall, Ola som han kallas har haft hovbölder och har därför vilat ett tag, men nu är det dags för honom att komma igång igen! Idag var första gången han reds sen hans hovbölder så han var ganska så pigg, men han skötte sig bra ändå! Vi skrittade och travade lite och han var väldigt stel men det släppte lite mot slutet! Jag och Becka ska rida dom på onsdag också, då ska vi även rycka manarna på de hästar som vi ska tävla på till helgen!


Här har ni honom, Olala.

Kommentarer
Postat av: Siri

Fein hest :) Vem red Becka på då?

2011-02-01 @ 00:49:47
Postat av: Rebecka

Jag red på en annan storhäst som heter Honey :)

2011-02-01 @ 20:12:11
URL: http://dailyhorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback