Mini Ponny

2011-01-26 @ 22:09:55 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ja, Skrållan är liten men tuff! :)
Red henne idag, i vårt nya ridhus, och det gick super. Inget bus men ändå var hon inte lat utan med på noterna. Roligt och skönt tycker jag.
Det är roligast att rida ut eller hoppa på Skrållan.
Ute är hon närmast galen ibland, och går knappast att få stopp på i galoppen utan att rida in i hästen framför. Ibland går det över styr och jag har också trillat av på henne i skogen, men för det mesta är det bara roligt att känna hennes små ponnyben smattra under sig.
Hoppningen är hon klockren i. Hon älskar att hoppa och är alltid mycket taggad. När hon börjar bli trött är det enda felet hon gör, att landa i fel galopp efter hindret eftersom hon inte orkar justera, men annars vill hon hålla på hur länge som hellst.

Mamma tog lite kort med mobilen när jag red men när jag kollade på dem efteråt så var de jätte suddiga.
Min mamma är inte världens mest tekniska människa om man säger så...
Så det får bli ett bildlöst inlägg så lovar jag fler bilder på Skrållan en annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback