Imorgon..

2011-01-30 @ 21:18:57 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
.. får ni veta mitt resultat på klubbhoppningen och ni får även se filmer från mina två ritter och en av Hannas.
Så kom tillbaka i morgon igen, så blir vi glada! :)

Förlåt för kort inlägg men mamma vill ha datorn och filmerna tog för lång tid på sig att ladda upp för att jag skulle hinna det idag.
Men kan ju faktiskt påminna er om att följa oss med bloglovin'! Bara tryck på ikonen längst upp i menyn och följ instruktionerna. Gratis är det självklart och dessutom hittar ni ju tillbaka hit i morgon så att ni får se videorna!

Red den vita hästen på bilden idag, och även det berättar jag om i morgon!
Hm.. mycket speciell häst.




Kommentarer
Postat av: Fröken M

Vackra hästar !! Hoppas resultatet blev riktigt lyckat :) Kram



2011-01-30 @ 22:14:33
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Siri

Vad roligt, väntar spänt :)

2011-01-31 @ 20:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback