Förlåt

2011-01-26 @ 21:53:16 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har varit dålig uppdatering från min sida eftersom jag inte fått tillgång till datorn på länge (vi har bara 1 laptop som hela familjen ska dela på) men jag ska bättra mig. Dock blir det inte bättre när mamma åker till Stockholm i morgon bitti och har datorn med sig. Får lösa detta på något sätt...

I måndags tog jag hand om Mio, lite för att vänja mig och så. Han är unghäst och därför ganska svår att rida, och jag behöver komma in lite i det innan jag ska ha honom hela sportlovet.
Ridningen gick hyffsat. Han var lite stressad i början eftersom det var väldigt många inne i ridhuset, men lugnade sig efter ett tag. Han är väldigt vinglig och knäcker gärna av nacken och man måste verkligen anstränga sig varje sekund man rider. Jag fokuserade mest på att han inte skulle knäcka av och att han skulle lugna sig och mot slutet började han slappna av.
Jag känner att jag kommer lära mig mycket på honom under sportlovet!

Jag tog en bild med min mobilkamera men den blev inge bra (min mobilkamera är jättedålig) så jag snor en från Emma igen..
Så söta!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback