Ny inköpt

2011-02-27 @ 20:53:33 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Självklart så gick vi ju även en hel del på mässan också när vi var på Skandinavium!
Jag letade efter ett nytt tävlings schabrak till Sanna och Flechen eftersom deras är så sjukt fult! Jag letade även efter ett ofodrat regntäcke med omlott spänning så han inte får bog skav, ett hoppa spö, och ett par ridbyxor!

Jag hittade tyvärr inte allt som var meningen att jag skulle hitta men lite blev det iallafall!
Jag hittade det perfekta tävlings schabraket till Sanna och Flechen, marinblått med äppelgrön kant!
Ett par bruna benlindor till Flechen, och ett hoppspö till mig.
Jag kollade även runt på ridbyxor och kom fram till att jag ville ha ett par JW byxor eftersom de är så sjukt snygga och bekväma! Dock var de nästan slutsålt på dem överallt i min storlek men jag ska köpa ett par här hemms istället!
Jag hittade heller inget regntäcke som passade Flechen eftersom alla var med enkel spänning framtill och han behöver omlott spänning för att inte få skav.

Men jag är nöjd med de inköp som blev iallafall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback