inte idag heller..

2011-02-03 @ 19:14:11 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det blev ingen ridning idag Jag och Becca i stallet skulle ju rida till Jfk idag så vi kunde rida i ridhuset. Men när jag kom till stallet så sa stallägaren att jägarna skulle komma lite senare och ligga vakt på vildsvinen. Och jag vet ju själv att om jag hade mött enn vildsvin när jag satt på Flechen så hade varken han eller jag överlevt, han är ju lite fjantig av sig. Och om han bara hade hört ett skott så hade det inte varit jätte kul att sitta på honom. Så vi fick tyvärr skjuta upp trippen till jfk tills på söndag eftermiddag.
Det gick inte rida någon annanstans heller tyvärr, det var verkligen rena skriskobanan vart man än gick. Så det blev massa pyssel och mys istallet istället. Det var faktiskt rätt länge sedan jag borstade Flechen riktigt ren så det ägnade jag mig åt i kanske en halvtimme idag, och han som inte brukar tycka om o bli rycktad i vanliga fall, men idag såg det ut som om han tyckte det var riktigt skönt! Bestämde mig även för att försöka få hans man att ligga mer ner, just nu står den rakt upp längt uppe vid öronen på honom, vilket inte är speciellt snyggt. Så jag flätade ner hans man och hoppas att den lägger sig lite mer nu iallafall!


Flechen i hagen härom dagen, käkar på vår gamla julgran.
sry för den dåliga bildkvaliten, sämst mobilkamera



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback