Bilder

2011-02-07 @ 21:39:48 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Vi fick önskemål om att lägga upp fler bilder från den lokala så vi tänkte lägga upp några till.
Eftersom vi filmade våra rundor iställer för att fota så blev det inte så många kort inne på banan, nästan inga rättare sagt. Men vi har en del andra fina biler som kommer här nedanför!


Hanna och Boy rider fram

Hanna och Boy rider fram

Hanna och Boy

Hanna och Boy

Hanna och Boy i LCn

Hanna och Boy efter sina starter
Rebecka och Kuhs (ursäkta sitsen -.-)
Rebecka och Kuhs på banan.
Rebecka och Kuhs
(Rebecka: Jag hade inga bra bilder på mig, men ni får stå ut. Det var ingen som tog kort när jag red fram så jag har inga därifrån heller.)

Glöm inte kolla filmerna på alla våra rundor som ligger uppladdade HÄR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback