Sune idag

2011-12-18 @ 18:59:51 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eftersom ett barn tävlade 50 på Sune innan så hade jag bara en klass med honom, vilket var 80 cm. Det blev 3 stopp på 4e hindret men jag är ändå väldigt nöjd över dagen. Jag red bra och Sune var lugn och koncentrerad. Det var synd att jag inte kunde vara med i två klasser, men så blir det när superponnyn blir poppis! ;)

Det gör ont att detta är den sista tävlingen på Sune, som det ser ut just nu. Men jag släpper honom aldrig! ♥

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv: Hon var inte min egna, hon stog på min ridskola och jag tränade/tävlade henne :) Jag vet inte riktigt vart de köpte henne ifrån, :)

Kommer du ihåg hur hon såg ut? Det kanske är samma :)

2011-12-18 @ 19:35:59
URL: http://mandies.blogg.se/
Postat av: Sara

Fin bild :)

2011-12-18 @ 23:26:00
URL: http://tvaryttareenponny.blogg.se/
Postat av: Lena

Åhhhhh, sune! Gud, han stog på min ridskola förut, eller det ser ut som honom, kan du lägga ut några mer bilder på honom? skulle vara såååå roligt! Har inte sett honom, eller vetat vad det blev av honom sedan han såldes! Han var min favorit när jag var mindre!

2011-12-23 @ 18:41:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback