Regn och blåst

2011-12-01 @ 21:19:52 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Riktigt höstväder här just nu men en massa massa regn och blåser gör det också! Framför allt så ligger vår ridbana väldigt öppet så det kändes nästan som om vi skulle blåsa bort idag bara när jag hämtade in Flechen från hagen. Och framförallt så vet jag att han HATAR att bli riden när det regnar och han går mest i skönkelvikningar för att slippe få regn i ansiktet och går bara och spänner sig och det kan jag inte påstå att varken jag eller hästen får ut någonting av :P Så idag fick han faktiskt vila, det blir en väldigt skön vecka för honom nu så nästa vecka blir det hårdträning igen! Om vädret inte blir bättre får jag väl sätta pappa på att slänga på vinter däck på transporten så vi kan ta oss till ridhuset iallafall någon gång och hoppa kanske ;)


Finaste killen ♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Är avundsjuk på schabraket !

Jagat ett sådant länge hahaha ;)

2011-12-01 @ 22:04:30
URL: http://galetponnyliv.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kan du inte skriva lite mer om ridskolans hästar du ridit på o de du gör där? Eftersom vi är många på ridskolan som läser bloggen så intreserar det oss mer:)

2011-12-01 @ 22:32:26
Postat av: angelina

tack tack! fin häst!



ha en rba dag!

2011-12-02 @ 11:18:39
URL: http://angelinav.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback