Precis hemkommen

2011-12-27 @ 19:37:02 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det blev en ganska lång eftermiddag/kväll i stallet men det är alltid lika roligt ändå! Tanken från början var bara att jag skulle åka upp och träffa alla vänner och gosa lite med Sanni och så men mina planner gick lite i stöpet kan man säga. Träffade på bästa Elsa och vi åkte på att rida en hel del.

Just nu är det vinterridläger på ridskolan men alla hästar går inte och idag var det lite storhästar som behövde lösgöras lite extra. Så jag red två stycken, en som heter Herkules. Har inte ridit honom innan men han var trevlig när han väl släppte igenom. Och den andra hästen jag red var Linus eller Bardilino som han egentligen heter. Honom har jag ridit en del innan och även han blev ganska så fin idag.

Ska tillbaka imorgon och antagligen rida lite mer ;)





Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: tack :D

fin blogg ni har :)

2011-12-27 @ 20:14:56
URL: http://namnetduminns.blogg.se/
Postat av: Sofia

hur gamla är ni? :)

2011-12-28 @ 15:00:37
URL: http://ridskoleungen.blogg.se/
Postat av: Elsa

Ååh, det var så härligt (trots träningsvärken);)

2011-12-29 @ 21:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback