Nyårsafton

2011-12-31 @ 23:22:35 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tänkte bara skicka iväg en hälsning till er alla och önska er en riktigt härlig nyårsafton. Min dag har spenderats i skidbacken (såklart) och sedan bara tagit det lugnt här hemma i stugan. Ikväll kommer det inte hända så mycket för min del tyvärr och jag hade hellre firat hemma med kompisar. Nyår är ganska viktigt för mig då det är härligt att få en nystart och släppa saker från det gamla året och få nya möjligheter nästa år.

2012 kommer verkligen bli en nystart för mig, när jag ska köpa egen häst. Det kommer verkligen förändra allt, för varje dag kommer några timmar gå åt stallet. Det kommer vara en stor men positiv förändring och jag ser verkligen fram emot 2012.


Ni får en liten resume av 2011 när jag kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback