Lätt trimm

2011-12-29 @ 22:11:18 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Även idag blev det lite lätt trim på en del av ridskolehästarna. Då jag fortfarande har ganska rejält ont i mitt knä så tog jag det väldigt lugnt. Red barbacka och trimmade två hästar i skritt. Det gick fint med dem båda, iallafall i höger varvet där båda två var riktigt fina i sina bästa stunder. I vänstervarvet hade jag dock lite svårt att rida igenom inner sidan och ställa igenom dem då det är det vänstra knät jag pajjat. Kunde därför inte ta i såpass med skänkeln som jag hade behövt. Men det gick helt okej under omständigheterna! :)


Söta Sjamys, en av hästarna jag trimmade lite på idag.


Kommentarer
Postat av: nathalie

fina tjejen!

vem var den andra hästen du trimmade?

är sjamys bra att rida barbacka på? ;)

2011-12-29 @ 22:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback