Klubbhoppning

2011-12-16 @ 10:32:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
På söndag är det dags för klubbhoppning igen och självklart ska jag vara med! Har ju inte hoppat ordentligt på jätte länge känns det som! Jag har anmält Sanni till LD och LC, Alltså 80 och 90. Tyvärr är det bara clearrounds men det är bättre än inget och jag ska bara rida för att fåså bra känsla som möjligt och lugnt och fint få Sanni runt sin kanske första nolla i 90? Vi hoppas på det! Har även anmält mig på Boy i 90 men vet inte om jag får ha honom då han trotts allt är ridskolehäst och ganska populär, framför allt nu när jag tävlar honom lokalt så mycket och alla små barn har sett hur fin han kan vara, men hoppas verkligen att jag får hoppa honom en klass för vet vore udnerbart♥


Såhär ska vi hoppa på varje hinder på Söndag :D


Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: det är Isabella Nilssons häst. Hon har en blogg, sök på google så hittar du den! :)

2011-12-16 @ 17:21:41
URL: http://norrakullensstall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback