Julafton!

2011-12-24 @ 11:04:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Jaha då var julen äntligen här! Nu saknas bara lite snö också.. Här har det mesta regnat bort tyvärr. Min julafton kommer att spenderas med släkten i Mariestad där vi också kommer att bo över tills juldagen då vi åker hem igen. Lite synd att jag inte kan åka upp och hälsa hästarna godjul men så är det ibland, de får helt enkelt vänta tills jag kommer hem igen :)

Vad brukar ni göra med era hästar på julafton? En mysig barbacka tur eller hur brukar det se ut? :)


Själv hade jag väldigt gärna tagit en tidig uteritt barbacka i snön ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg! och snygg häst må jag säga! :D

2011-12-27 @ 11:50:06
URL: http://beeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback