Glad boy!

2011-12-02 @ 20:59:02 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hade Boy på hoppspecialen idag och han var faktiskt riktigt fin. Kändes verkligen som om han hade kvar det i kroppen sedan jag trimmade i Onsdags så nu hoppas jag bara på att det sitter kvar tills på Söndag ! Vi har självständig framridning idag vilket passade mig perfekt då jag på det sättet kunde göra det som jag visste behövdes för att få boy att släppa igenom vilket han gjorde ganska fort. Sedan sitter han fast lite i vänster sidan men det vet jag ju sedan innan att han alltid gör.

Men idag var det ju lite hoppnign också och Boy var så himla glad att allt bara flöt på. Kunde ju inte låta bli att bara le när han var så himla lycklig. Hoppade lite kluriva bågar men som han skötte väldigt fint! Synd att det inte är fler lokala såhär års för det är nu han är som piggast och gladast. Men om han kan vara såhär pigg och glad på Söndag så bådar det ju väldigt gott inför klubbdressyren på Söndag! :)




Kommentarer
Postat av: Filippa och Malin

Svar: Det är lugnt!

2011-12-02 @ 21:23:19
URL: http://tennisryttarna.blogg.se/
Postat av: natalja och ridtravaren hillbilly (:

sv: hihi det vet jag redan! ^^ följer eran blogg!

Flechen verkar helt underbar! :)



det var btw jag som tidigare bloggade på nataljas.blogg.se ;)

2011-12-02 @ 21:27:13
URL: http://ltotheove.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vad roligt att det gick så bra :) Lycka till på söndag!

2011-12-03 @ 09:14:30
URL: http://systrarnawester.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback