Fleche igår

2011-12-16 @ 09:27:53 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Red ju monster Felche igår efter att han har vilat i några dagar. Han sa dock att han hade haft det jätte skönt med att bara stå i hagen och inte behöva arbeta och tyckte jag var grymt jobbig när jag skulle rida och krävde någonting av honom. Han var pigg som sjutton men ungefär lika stel. Han som alltid brukar vara så mjuk och fin i kroppen var igår riktigt jobbig. Rakriktningarna gick fint men att ställa sig på en volt och samtidigt spåra med alla fyra benen var dessto jobbigare. Samtidigt var jag trött och det regnade lite så det var kanske itne världens bästa dag att träna på men jaja det var bättre än ännu en dags vila. I helgen blir det förhoppningsvis uteritt om jag hittar nån att rida med, vill itne rida ut själv om jag kan slippa ;)


Men jag älskar honom ändå ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback