Dåligt

2011-12-14 @ 10:42:03 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det har varit jätte dåligt med ridande av Flechen nu ett tag från min sida. Men tyvärr så har vi nästan ingenstans där vi kan rida just nu. Det är så blött och jobbigt att det knappt går att rida ut, plus att det är kolsvart ute när jag väl kommer upp till stallet och känner itne alltid för att rida ut själv i mörkret ifall det händer något. Innan har vi ju även haft lite snö innan och då har vi inte heller kunnat rida på banan då vi velat att den ska frysa så att vi kan använda den hela vintern men nu har ju all snö regnat bort igen så forhoppningsvis så kan jag rida på banan idag då Fleche  erkligen behöver röra på sig och jaghinner tyvärr itne rida ut då jag ska på jobbmöte.

Efter jul plannerar vi att komma igång med hård träningen igen så han får tillbaka formen, men just nu får han ta det lite lugnare pga. väder och årstid.


Världens finste♥


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

sv; Jaha, vad roligt! Lycka till då! :D

2011-12-14 @ 12:36:12
URL: http://moajonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback