Barbacka hoppning

2011-12-30 @ 20:40:20 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Blev lite trim på en del ridskolehästar också idag. Tanken var att jag bara skulle ta det lugnt med dem idag också och rida loss dem lite. Började med Herkules barbacka en snäll häst men som är grymt vänster stel. Efter lite trimm i skritt och trav släppte han dock igenom fint. När jag skulle sitta av skojade jag lite med ridläraren som hade lektion på andra sidan för en storhästgrupp och sa att Herkules också ville hoppa. Det hela slutade med att jag och Herkules var med och hoppade lite småhinder barbacka! Han tyckte det var riktigt roligt och var kanon duktig! Roligt att hoppa nån annan häst lite då och då :)


Gammal bild på Sanna och Herkules efter lite trimm :)


Kommentarer
Postat av: natalja och hillbilly (:

sv: Han galopperar oftast mkt bättre ute, eller vid hoppning.(och såklart om jag låter honom galoppera lite fortare) :) eftersom vi nyss börjat jobba med bärigheten så blir han ostadig! men bara att träna, träna ;)

2011-12-30 @ 21:06:08
URL: http://ltotheove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback