Årets..

2011-12-29 @ 09:07:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Fick idén av en klasskompis som skrev en liten resume av år 2011 då de nu lider mot sitt slut. Så tänkte sno lite från hennes lista då hon skrev det så bra. Hennes blogg kan ni hitta här!

Bästa minnet..
Det är väldigt svårt att bara välja ut enbart ett minne då jag har väldigt många bra minnen från detta år. Men det bästa minnet måste ha varit när

Värsta minnet..
2011 har inte burit med sig npeciellt mycket dåliga minnen. Men att morfar och farfar åkt in och t från olika sjukhus pga hjärtat är ju inte speciellt roligt..

Roligaste tävling..
Det var i Svarttorp när jag hade med mig både Sanni och Boy. Boy hoppade bättre än nånsin, hade en så sjukt bra känsla då. Och Sanni var helt sannslöst störd på framhoppningen men när hon väl kom in på banan hoppade hon helt super och hade verkligen fokus på mig! Den känslan var underbar!

Finaste bild..
Har tagit en hel del bilder detta år och kan faktiskt inte välja bara ett.. Men dessa tre på världens finaste hästar är helt underbara ♥



Bästa köp..

Det måste vara mina ridstävlar jag köpte.


Årets härligaste..
När jag och Flechen galopperar på fältet. Alltid lika härlig känsla♥





Kommentarer
Postat av: Daniela

Den där sista bilden var jättefin ju! :)

2011-12-29 @ 20:37:45
URL: http://backstromphoture.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback