Ut i skogen

2011-08-17 @ 21:35:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Red ut på vår pensionär Whitan idag igen då ägarna var i Ullared och shoppade loss. Hon är som vanligt en pärla i skogen och för att skona min tumme så mycket som möjligt så red jag på helt långa tyglar nästan hela ridturen och höll inte i mig alls. Red ju barbacka som jag alltid gör och den känslan när man galopperar barbacka i skogen med armarna ut mot luften är helt underbar ♥

Dock tror hon fortfarande att lastbilar kommer att äta upp henne nån dag.. Kan inte tro att hon är en pensionerad rid- och handikapshäst när hon håller på så -.- hihih


Fina whitan lever livet :)


Kommentarer
Postat av: Ida

fin blogg :)

2011-08-17 @ 22:07:14
URL: http://idahtt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback