Underbart!

2011-08-04 @ 19:30:13 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Känner ni igen känslan när man äntligen kommer in i stallet efter att ha varit borta? När man kliver in och drar in doften av häst och bara känner att här hör jag hemma, här och ingen annanstans. För mig var det en sådan otrolig känsla idag att jag inte ens kan beskriva den med bättre ord. Att äntligen få se mina älsklingar igen och känna deras hårrem under mina fingrar.. Det är verkligen livet♥

Det första jag gjorde när jag närmade mig Jönköping var att övertala mamma och pappa att släppa mig direkt på ridskolan innan de åkte hem. Och dom var så snälla och gjorde det. Där fick jag äntligen träffa Sanni igen. Den känslan var helt totalt obeskrivbar.. Shit vad jag älskar den hästen! Sedan fördrevs dagen med kompisarna där, vi ryckte lite manar och så.
Senare på kvällen drog jag mig mot Flechen och Sanna och tillbringade där nån timme genom att bara borsta monster och snacka med Sanna, mycket trevligt :)

Det var istortsätt min dag. Hur har ni haft det idag? :)


Älskade ponni♥ när du lägger ditt huvud i min famn och njuter, jag kan inte komma på någonting annat som får mig att känna mig så lycklig♥

När jag kom in till henne idag var hon först sur o ville inte alls hälsa. Men när hon förstod att det var jag kom hon fram och la huvudet i min famn tills jag kliade henne bakom öronen. Jag älskar dig, mer än allt annat♥♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback