Träning

2011-08-19 @ 22:52:28 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Red Boy idag då vi hade hoppträning utan hinder idag. De vill säga att vi tränade med enbart bommar. Jobbade lite med att hålla jämngaloppmellan olika bommar med olika avstånd och att hästarna skulle byta galopp över bommar. För mig gick det inte bra alls idag då jag har cp ont i min tumme som vägrar att bli bättre..
Gjorde så gott jag kunde men överdrev inte då det är viktigare att tummen är hel imorgon istället! Boy var ganska fin och mot slutet släppte han till ordentligt och började visa vilka gångarter han faktiskt kan ha om han vill.

Så är ganska nöjd med ridningen även om de gör väldigt ont i min tumme.. Men bättre att spara den tills imorgon!


Gammal bild på mig och Boy.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback