Så himla härligt

2011-08-12 @ 21:57:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Eftersom Sune fortfarande var varm i benet idag så bestämde vi att han bara skulle skrittas idag. Därför tog jag med mig Linda, som fick leda Lolli, ut i skogen och skrittade en ganska lång runda på ungefär 45 minuter!
Sune fick gå först och han var jätte duktig hela vägen. Han tvekade lite i början men sedan gjorde han ingenting utan skrittade bara på, superlycklig! För något år sedan hoppade han knappast ett hinder på 50 cm och kunde inte skritta först runt stallet.. Nu gör han det och mycket mer utan problem! Han har utvecklats, min ponny ♥

Denna skritttur i skogen i solskenet på världens finaste ponny med en av mina bästa vänner var det härligaste jag gjort i mitt liv och jag ville bara inte att det skulle ta slut.. Om det bara varit så att jag vetat anledningen till att han bara skulle skrittas och han hade varit min ponny så hade det varit toppen av allt!


Han ser inte så glad ut på sista bilden men det kan jag lova att han var! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback