Nytt träns

2011-08-18 @ 14:29:40 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Igår hittade jag en splitter ny nosgrimma i ridskolanstränsföråd. Kom då att tänka på att Boy har ju faktiskt inget snyggt träns alls. Så jag bestämde mig för att fixa ett nytt till honom i svart läder då han just nu har lite av varje vilket inte är speciellt snyggt! Hittade ett nästan nytt träns som jag tog lite delar av och rotade igenom hela förådet efter ett någorluna snyggt pannband. Så nu har han äntligen ett nytt träns med en snygg remontgrimma till skillnad mot de fula halv söndriga han hade innan. :)


Hans gammla träns. Ska försöka ta en bild på de nya senare idag!


Kommentarer
Postat av: Elizabeth

Alltid kul med lite nytt snyggt till hästen :)

2011-08-18 @ 17:12:24
URL: http://dressageforlife.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv; Jaa, det hoppas jag att det gör. Han har nyligen börjat bli lite öm i karleden när jag tvättar det. :/

Han verkar vara väldigt känslig eftersom att han haft det hela sommaren trots att jag tvättat, smort och hållt rent. Tvättar med vanlig mild tvål, lactacyd :)

2011-08-18 @ 22:54:16
URL: http://puch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback