Lokal på Sune

2011-08-28 @ 20:09:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Den 10 September är det en lokal hopptävling på hemmaplan och då ska jag vara med på Sune!
Det blir min första lokala på Sune eftersom han har varit hopprädd (och fjantig) men nu är det alltså dags. Förra terminen skötte han sig bra på klubbhoppningarna och det blev två vinster om jag inte minns fel, men det är ju lite annorlunda på en lokal. Läskigare hinder, musik och hela stämningen är helt annorlunda. Vi får se hur han fixar det..

Det är lite synd att inte ha Kuhs, för det han är mycket mer avslappnad på hemmaplan samtidigt som han är väldigt taggad. Men men, någongång måste vara första gången på Sune så nu kör vi!





Jag och Sune på klubbhoppning. Dessa två är mina vinstrundor! ;)


Kommentarer
Postat av: Hanna Dalhusen

Tack så mycket, väldigt fin blogg! :-)

2011-08-28 @ 21:06:05
URL: http://dressyrteam.blogg.se/
Postat av: Annelie

Tack för din kommentar. Fin blogg! ;)

2011-08-29 @ 19:35:36
URL: http://fourhooves.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback