Kuhs nya träns

2011-08-22 @ 10:50:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det är säkert någon av er som undrat om Kuhs träns, efter bilderna ni sett ifrån tävlingen i förrgår! Ridlärarna hade köpt ett helt nytt träns åt honom eftersom hans gamla var väldigt slitet och hade mycket sprickor. Dock passade inte nosgrimman så jag fick hitta en ny åt honom. Jag bytte även bett och tyglar eftersom han hade mässingsbett (som dessutom var för stort) och hans nya träns hade silverspännen, och tyglarna var också grymt gamla och slitna. Nosgrimman fick bli en Aachen-nosgrimma eftersom han inte längre är så stark som han var när han kom (då var det bättre att han hade en remont) och jag tycker själv att han var jättesöt i det, även om det var väääldigt ovant att se!

Vad tycker ni?
Vilket var snyggast? ;)


Hans nya träns (fast det är mitt tävlingspannband och martingal har han enbart när jag tävlar).


Och det gamla med extremt liten nosgrimma (han hade en större innan den gick sönder, precis innan sommaren).


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan

SV: Japp det är en travare jag har :)

Va kul! Vad är det för stam på den?

2011-08-22 @ 11:47:47
URL: http://stockholmsjenna.se
Postat av: Michelle

Det första helt klart:) så himla sööt



Kram

2011-08-23 @ 07:33:47
URL: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/
Postat av: Emmie

Era hästar var sjukligt söta! Kram! :)

2011-08-23 @ 21:43:27
URL: http://emmiestolt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback