Klantligt värre!

2011-08-11 @ 20:51:16 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Det är nog bara jag som lyckas göra något så klantigt som att springa in i en vägg med tummen före.. Skulle springa in genom en dörr och ta emot med handen på dörrkarmen men körde istället tummen rakt in i den..
Så klantig är jag!

Så nu håller jag tummen tejpad och använder den så lite som möjligt eftersom den är svullen och ömmar hela tiden, råkar jag dra i den i något för det sjukt ont så jag gör så lite som möjligt med den handen just nu.

Jag vet grymt klantigt!!


Jag boy och min dumma onda tumme! :(


Kommentarer
Postat av: Louise

Tack så mycket! dendär fuxen såg riktigt fin ut oxå :))

2011-08-11 @ 22:08:10
URL: http://friisco.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback