Gymnastik hoppning

2011-08-12 @ 23:22:13 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Som Becka redan har skrivit så hoppade vi alltså studs idag för att få upp kvickheten lite i benen på dem o öka deras styrka. Jag gjorde det med både Sanni och Boy och båda skötte sig utmärkt! Red Boy på morgonen med Becka och Elvira, då red vi själva och hade ingen hjälp men det gick bra ändå och När jag red ordentligt så att vi kom rätt in skötte Boy resten och gjorde det riktigt bra!

Sanni däremot red jag för Sanna då jag lyckats övertyga henne om att hjälpa mig! Frida red också med på Miro så vi red båda två en liten lektion för henne. Sanni skötte sig otroligt nog jätte bra även om hon brukar hata att hoppa studs. Hon hoppade bra och skötte det mesta själv bara jag såg till hon kom sätt in. När jag slarvar blir hon lojj och då går de inte så bra. Men när vi sammarbetar så går hon perfekt! Sedan kan ju Sanna Sanni exakt lika bra som jag och känner mig och min ridning ännu bättre så det var helt perfekt att kunna rida för henne och det fick jätte bra :)


Skrittade sedan barbacka till sommarhagen på Sanni♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Fin blogg! följa varran via bloglovin? :)

2011-08-12 @ 23:32:44
URL: http://amanduws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback