Fullt upp!

2011-08-03 @ 18:46:32 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Ursäkta mig för dålig update men det har varit väldigt mycket att göra och det är väldigt mycket jag hunnit med! Jag har fått jobba på men har samtidigt haft väldigt roligt, fler detaljer behöver ni inte ;)

I alla fall så fortsätter dagarna som vanligt på ridlägren, men det blir mer och mer ridning! Igår red jag både Bing och Miro lugnt i skogen och idag blev det lite skritt skogen och trav och galopp i ridhuset på Bing, igen!
Så kommer det kanske se ut denna veckan men nästa vecka blir det antagligen ännu fler att rida eftersom det är få ridlägerelever på det lägret!

Bing i sommarhagen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback