Full kalender

2011-08-04 @ 09:17:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu när jag vart borta så länge är det massor som händer när jag äntligen kommer hem!
Dagarna kommer att vara fullspeckade med hästar, träingar, ridläger och massa massa mer. Sedan väntar även en hel del tävlingar på både ponny och storhäst! Nästa helg ska Sanna och Flechen tävla och om jag kan ska jag hänga med och hjälpa till. Men än vet vi inte om jag fälja med då fölchampionatet är samma helg! Helgen därpå börjar sedan division 2 med ridskoleponnysarna vilket betyder att vi måste få dom i en någolunda form så att de orkar med en tävlingsdag såhär nära sommarbetet. Sedan ska jag även tävla med Flechen igen så fort det dycker upp en lämplig tävling som både jag och Sanna kan åka på.

Som ni kanske märker så är det verkligen fullt upp de närmsta veckorna! Och när skolan börjar blir det ännu mer häst!







Kommentarer
Postat av: Anna :P

Åhh vad roligt när tävlingar startar! Säg bara till ifall du behöver hjälp men bunny och boy :D har du hittat chafför än? ;)

2011-08-04 @ 19:42:32
URL: http://Sweetannaolsson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback