Ärenden

2011-08-07 @ 21:31:03 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har varit ute och shoppat i princip hela dagen, och fick äntligen med mig en egen dator hem!
Därför kommer jag ha mer tillgång till dator och det betyder mer uppdatering från min sida! :D

Nästa helg funderar jag på att åka till Charlies och Hööks också för att se om jag hittar något nytt att ha i höst, eftersom jag känner för lite nytt i ridgarderoben ;)


Har inte lagt in några bilder på nya datorn än så tillsvidare får det bli gamla!

Förresten så skickade en liten tjej i stallet som heter Ellen detta till mig nyss:

Sånt man blir glad och peppad av!


Kommentarer
Postat av: Ellen

Det är ju sant :)

2011-08-07 @ 21:50:58
Postat av: Linn- ponyroyals

sv: Menar du på outfiten?

Det var meningen :D Tänkte ha en grå idag

2011-08-07 @ 21:56:20
URL: http://ponyroyals.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback