50 videos

2011-08-23 @ 12:57:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Sedan vi startade bloggen här så har jag och Hanna lagt upp hela 50 videos. Det har blivit en hel del visningar på det och den video som blivit visad mest är av någon anledning denna video..



.. på mig och Sune för väldigt länge sedan!
Sedan dess kan man väl säga att han utvecklats en hel del, eller vad tycker ni?


När jag ändå diskuterar videos så tänkte jag fråga er lite saker.

VAD TYCKER NI ÄR INTRESSANTAST ATT SE I EN VIDEO? t.ex träningar, tävlingar you name it.

OM NI FICK ÖNSKA VAD NI VILLE SOM VI SKULLE SPELA IN OCH VISA ER, VAD SKULLE DET VARA? släpp fantasin lös!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag gillar att ser filmer som man har klippt ihop själv! Med massa olika klipp från både tävlingar, träningar och allt möjligt! :)

2011-08-23 @ 15:05:46
URL: http://fjuarna.blogg.se/
Postat av: Tilia

TACK :D

2011-08-23 @ 15:47:08
URL: http://upgrademe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback