Trött

2011-04-12 @ 22:38:52 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Är sjukt trött efter några intensiva veckor utan speciellt mycket varken vila eller sömn, men sånt är livet när han är hästtjej och inte tar sig tid till att vila. Mina veckor är verkligen fullspeckade nu som ni kanske märkt, det är både väldigt väldigt roligt att hålla på med hästar varje dag men samtidigt är det slitsamt och jobbig.
Så nu ska jag ta och sova så jag orkar med ett tag till utan att bli sjuk igen som jag tyvärr blir när jag sover för lite och jobbar för mycket..

Ha de bra så ses vi imon!


Dålig bild på min gamla tävlingsoutfit tänkte slänga upp en ny någon dag där jag tar med verkligen allt och skriver vad jag har och varför typ :)


Kommentarer
Postat av: Viktoria :)

Kan bara hålla med, livet som hästtjej är stressigt!



Fin blogg btw :)

2011-04-13 @ 13:43:35
URL: http://viktoriaforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback