Träningsverk

2011-04-06 @ 21:50:37 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Asså det är sjukt vilken träningsverk jag har i hela kroppen efter sitsträningen igår! Fick sitta på ett helt anorlunda sätt och därflr använda musklerna helt anorlunda och det känns idag vill jag lova. Värst är nog magen som jag verkligen fick jobba med hela tiden igår. Sjukt var ont det kan göra :P Har även träningsverk i jumskarna och har jätte ont i ena höften vet inte riktigt varför men det går väl över! Men som sagt det känns verkligen idag att man jobbade stenhårt igår, vilket är kul på sitt sätt.


Lipis, ganska fin häst faktiskt :)

Föresten så blir min knä bara bättre och bättre och jag kan nu gå utan att halta och det gör inte längre jätte ont när jag rider vilket är väldigt skönt! Hoppas bara på att det blir helt bra innan tävlingen så jag kan ge gärnet och inte behöva hålla tillbaka pågrund av ett skadat knä!


Kommentarer
Postat av: Maria o Pearl - Jumping For Life

SV. åhja :D

2011-04-06 @ 23:28:36
URL: http://jumpingforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback