Tips

2011-04-27 @ 08:03:00 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tänkte tipsa er läsare om en kanon grejj som jag använder nästan varje dag jag har ridit på Flechen!

Har vi haft känslan av att ni måste duscha er häst då den är jätte svettig men vill inte låta den stå och frysa sedan om det är kallt eller liknande? Svaret är att man använder något som heter Lini schampo när man svampar av hästen. Väldigt enkelt att använda! Blanda bara i en hink med ljumet vatten och svampa sedan av hästen ordentligt.
Schampot behövs sedan inte sköljas av utan det räcker med att ta en svettsskrapa och dra av hästen.
Det bästa av allt är att schampot sedan har en liniment effekt som värmer och fungerar precis som vanligt liniment!

Enligt mig är detta en kanon produkt som jag använder väldigt mycket!




Kommentarer
Postat av: alva

Sv: Tack så mycket! :D Gud så fin blogg! ;o

2011-04-27 @ 08:53:02
URL: http://alvawallberg.blogg.se/
Postat av: Beatrice

Sv: tack becca för den fina kommentaren. Joo endel bilder blev lite förstörda pga av bakgrunden. Men det är tur att man har en sån snygging häst så den tar ju över bilden något ;) hehe kram kram!

2011-04-27 @ 09:06:38
URL: http://beatricens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback