Sov morgon!

2011-04-20 @ 13:49:56 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Tog mig en rejäl sovmorgon idag vilket jag verkligen kände att jag behövde!
Ska snart sätta mig på min kära moped och bege mig upp till stallet för att jobba lite! Idag blir det att åka till Danne (han jag hjälper med tävlingshästarna) och rida några stycken och sedan bada dem ordentligt så att de är rena tills imorgon då han ska åka ner mot skåne och tävla!
Tror det är denna helgen då hans bästa häst ska starta en grand pix klass för första gången! Mycket roligt!

Har tyvärr inga bilder på hästarna där än men det kommer så småning om!


Kommentarer
Postat av: Agnes Cornelia Åberg

SVAR: Ja verkligen om du vill ha kol på när det är så gå in på www3.ridsport.se och klicka dig till "ridsport på tv" Jag uppdateringar de tiderna så fått jag får se det:) Ridsport visas några gånger i månaden i alla fall:) De borde ha en "Ridsport kanal" jue:)<3 hihi

2011-04-20 @ 14:18:50
URL: http://agnessan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback