Sorry!

2011-04-24 @ 22:47:48 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Glömde skriva att jag skulle iväg till min sommarstuga över påsk för att "fira" men hela släkten. Tyvärr så har jag inget mobiltbredband så det är därför som jag har varit väldigt oaktiv här de senaste dagarna!
Det var även därför som jag inte skrev något om fredagens lektion, jag var helt enkelt inte med utan satt istället i en bil på väg till västkusten och min sommarstuga där.
Men när jag kommer hem imorgon så ska det bli ändring på det, jag lovar!

Kan även passa på att skriva att eftersom det var ett tag sedan som Becka bloggade nu så drar iallafall jag slutsatsen att hennes dator är sönder igen och att det är därför som updaten har varit så dålig på sista tiden. Men jag lovar att det ska bli ändring på detta så fort jag har tillgång till ordentligt internet igen!


Bjuder på en underbar liten fölis bild så länge♥


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det är så det ligger till, datorn är isärskruvad men inte lagad så den går inte att använda :s kan bara gå in på mobilen men kan inte skriva inlägg med den av någon konstig anledning! Uppdaterar så fort jag bara kan :)

2011-04-25 @ 00:11:20
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Adina

Ni är väl förlåtna då ;)

2011-04-25 @ 08:56:44
URL: http://adinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback