Skolan

2011-04-04 @ 19:57:43 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag hade vi en lite speciell skoldag eftersom det skulle komma en sitstränare idag och ha lite föreläsning för oss. Därför var hela klassen på ridskolan samtidigt (vanligtvis är halva på måndagar och andra halvan på tisdagar). Men instruktören skulle inte komma förens på eftermiddagen så på förmiddagen fick vi göra lite annat. Eftersom vi när i slutar 3an får chansen att ta hästskötarexamen så tyckte vår ridlärare att det var på tiden att vi gick igenom lite knoppning och ryckning av manarna. Inget nytt för mig eftersom jag brukar göra det väldigt ofta på vissa ridskolehäsar. Men men jag var med ändå. Jag gjorde iordning Lipis som jag ska ha imorgon när vi ska få rida för sitstränaren! Ryckte manen och knoppade den sedan, tvättade även hans ben och svans för att han skulle bli ren och snygg. Han blev ganska snygg faktiskt även om knopparna inte blev så snygga för han hade nästan ingen man, den är sjukt tunn så knopparna blev lite små men han blev stilig ändå :)


Hahah världens dåligaste bild men så här blev det iaf, vad tkr ni? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback