Inhandlat

2011-04-15 @ 20:56:16 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Har idag varit och kollat lite på Hööks för att se om jag hittade något jag behövde och även på lite saker som jag eventuellt kan önska mig i födelsedagspresent av min kära mor. Hittade dock inte mycket alls vilket var synd. Får åka till Charlies någon dag istället där jag vet att det finns massa grejer som jag vill ha!

Det blev iallafall ett nytt pannband till Boy efter många om och men. Man kan faktisk inte ha ett silver bett och ett träns med silverspännen och sedan ha ett pannband med guld på! INTE okej!
Så det blev ett vantligt svart med strass på, stilrent men snyggt.

Det svarta blev det!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback