I'm back

2011-04-10 @ 19:03:56 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Hann inte skriva att jag skulle till Finland i helgen innan det var dags att åka. Jag tänkte skriva ett inlägg innan jag satte mig i bilen på väg till Göteborg för att sedan ta flyget därifrån till Helsingfors men vi var tvungna att skynda oss så jag hann som sagt inte det.

Nu är jag i alla fall tillbaka från att ha kollat på min kusin när hon tävlat VM i konståkning (team) på skridskor. Det är ganska coolt att hon tävlar så högt som VM och nu när det var så nära så passade jag, mamma och pappa på att åka dit och kolla.

Min kusins lag slutade 4:a och det andra svenska laget kom 8:a. Ganska lyckat men de har varit bättre.

Här har ni några bilder jag tog:
Den svenska hejaklacken.

Det andra svenska laget som kom 8:a.

Min kusins lag.

Min kusins lag.

Okej, nu är ju detta en hästblogg så jag ska återgår till hästtemat, tänkte bara att det kunde vara roligt för er att veta vad jag har haft för mig.
Vi ses senare!


Kommentarer
Postat av: sara

sv: tack. :)

2011-04-10 @ 20:03:50
URL: http://theponnyryttare.blogg.se/
Postat av: Anonym

SV: hihi, ja :) hur mår du då? :D

2011-04-10 @ 21:22:31
Postat av: Ellen

(datan fuckade, jag skrev den övre kommentarern ;D)

2011-04-10 @ 21:23:07
URL: http://ehvt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback