Hoppning

2011-04-13 @ 21:17:06 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Idag var det onsdag igen och dags att rida Skrållan.
Jag bestämde mig för att hoppa eftersom mamma hade tid att hänga med så att hon kunde höja och sänka.
Jag hoppade inte mycket utan bara några skutt på 50 några 60 och några 65. Skrållan har hoppat banor på 70 / 80 cm innan men eftersom hon inte hoppat på länge, har väldigt dålig kondition och dessutom har lite problem med bakbenen när man hoppar för mycket så hoppade jag inte så högt. Hon blev väldigt svettig ändå eftersom hon som sagt inte har bra kondis men också att hon blir så uppspelt när man ska hoppa så att hon springer på som en dåre om hon får bestämma.

Det gick ganska bra idag, bara det att hon kom in fel några gånger. Detta gjorde inget eftersom hon har lätt att trampa om och att det var låga hinder.

Bad mamma filma lite och hon lyckades med det, dock lyckades hon inte stänga av i tid så vi pratar lite efter men det kan ni ju ignorera. ^^

Här hoppar vi 65, och jag vet att jag är lite för stor men men..



Två dåliga mobilbilder innan ridningen!





Kommentarer
Postat av: Fredrika Källström

Riktigt söt ponny! :D



kram

2011-04-13 @ 22:49:15
URL: http://tavlingsduon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback