Fina hästar!

2011-04-26 @ 22:41:16 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Var på min praktik idag och det var lika roligt om alltid!
Hjälpte Erica att löshoppa en av tre åringarna och det gick kanon! jävlar vad de hoppar :)
Red även ut på två sjukt fina hästar idag! Båda två var på tävling hela helgen och tävlade tre dagar i rad så igår fick de vila och idag var det lagom med en uteritt!
Den första jag red var Bornyr Ericas fina fux som har hoppat upp till 1.40 men hoppar nu 1.30 - 1.35 för att hon måste ta i så för att komma över 1.40 och behöver väldigt mycket hjälp, erica tycker bara det är onödigt att press henne så när hon istället kan gå som en klocka i 1.30 klasserna!
Red iallafall ut på henne en sväng och hon var massa pigg och tyckte det var jätte roligt!


Bornyr

Nästa häst jag red var Lexi, typ världens sötaste finaste lilla häst!
Är helt kär i henne då hon passar mig helt perfekt! Hon fick också gå i skogen eftersom hon också varit iväg på stortävling för först gången. Hon är 6 men ligger lite efter men hoppa kan hon! Hon var klockren i helgen och hade tre nollor tror jag i 1m och 1.10! mycket duktig häst!
Även hon tyckte det var roligt att komma ut i skogen och skötte sig kanon bra!


Söta fina underbara Lexi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback