Äntligen hemma!

2011-04-17 @ 16:51:48 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Nu är jag äntligen hemma igen efter en mycket lång, solig och rolig dag!

Resulaten av dagen var helt okej faktiskt, Boy skötte sig väldigt bra och gjorde allt jag kunde begära av honom!
I första klassen (LD 80cm) var han lite off men hoppade jätte fint och det var inget mer än att han tittade lite på vissa hinder man annars hoppade han kanon bra! Blev en felfri runda och en liten clear round rosett till Boy!

Nästa klass (LC 90cm) var han ganska så trött och orkade inte helt anstränga sig jätte mycket. Men det var varmt ute och solen låg på så det är rätt självklart att han var lite trött efter förra klassen. Men han hoppade ändå och efter ettan fick han eld i rumpan och satte ordentligt med fart vilket var bra! Han hoppade som en klocka och var verkligen helt underbar! Så sjukt duktig ponny! Dock tappade jag yttersidan lite emot sista hindret och han blev lite lång och orkade inte riktigt med att lyfta sina bakben så tyvärr ramplade den bommen ner. Men det gjorde ingenting eftersom det var mitt fel och han var så sjukt fin innan dess, plus att underlaget var väldigt tungt för honom att hoppa i så han hade nog inte speciellt mycket krafter kvar.
Trodde inte jag hade någon chans att bli placerad eftersom det var massa hästar kvar men jag slutade tillslut på en sjundeplats av 6 placerade så jag är jätte jätte nöjd ändå! Blev slagen av sista ryttaren men vad gör det när min ponny hoppade så himla fint! :)


Bjuder på en helt oredigerad bild på mig och Becka.
Fler bilder kommer senare när jag redigerat dem!


Kommentarer
Postat av: Siri

åh, vad kul att det kändes så bra :D

2011-04-17 @ 17:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback