Myskväll

2012-10-24 @ 20:39:11 | Hanna • Allmänt | © DailyHorses 2013
Känner mig mycket bättre nu, tror den friska luften och att röra lite på mig gjorde susen (även om magen fortfarande krampar). Så imorgon ska jag faktiskt ta mig till skolan, bara två dagar sedan är det ju lov nästa vecka, hur awsome? ;)
 
Kvällen spenderar jag nerbäddad framför tvn, Glee och Grey´s Anathomy går ikväll, kan det bli mycket bättre än så?
Ja tänk för att det kan det! Ett tikrigt mål med mat! Shit vad gott det var att käka riktig mat, helt sjuk!
Har levt på yogurt, skorpor och te nu sen i lördags och galet vad gott det var med riktig, varm mat! Hehe nej vad jag är inte matfantast i vanligafall så nu var det lite panik, finns inget bättre än mat (A)
 

Kommentarer
Postat av: Elinsl

Gud vad skönt att du mår bättre!:D

2012-10-25 @ 16:34:52
URL: http://slowmotionphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback