Bra måndag

2013-09-23 @ 20:28:19 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Hade en halv lektion i skolan idag, det var film- och tvproduktion och jag var klar med planeringen för projektet vi ska göra nu så jag fick gå tidigare. Inget mig emot! ;)
 
Upp ganska tidigt till Bull och red ett pass på banan barbacka. Han skötte sig jättebra tycker jag, kom inte riktigt fram till bettet i början men efter lite jobb i alla gångarter blev det väldigt mycket bättre. Han blir lite seg (!) i galoppen stundtals så måste verkligen rida fram honom så han engagerar bakbenen - men när jag gör det blir han jättefin. Ett bra pass på en timme som gjorde både mig och Bull rätt möra i kroppen!
 
Svängde förbi JFK en stund för att äntligen få träffa bästa Hanna igen! Vi har inte träffats sedan... I början av sommaren någongång - det var helt klart på tiden! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback