Godmorgon onsdag

2012-10-03 @ 10:26:40 | Rebecka • Vardag | © DailyHorses 2013
Låg kvar en timme i sängen efter att jag vaknat dels för att jag inte hade en tid att passa och dels för att jag inte kunde stå på mina ben. Välkommen träningsvärk!
 
Dagen går åt stallsysslor inklusive putsning av både utrustning och häst. Får se vad mina ben säger om att rida idag men annars får han vila, han får inte någon vilodag denna veckan och det står mycket hårdträning på schemat för honom det närmaste. Vi får se när jag lyckats ta mig till stallet.
 
Resten av dagen går åt plugg och bloggning. Hoppas på att få några fiffiga idéer till inlägg, har varit lite dåligt med det på det senaste. Hur ser er onsdag ut?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback