Rebecka

2011-06-15 • 21:20:00 • Rebecka
Jag heter alltså Rebecka och är 16 år gammal. Mitt liv innehåller mestadels häst då jag tillbringar mycket tid hos min egna ponny som jag haft i lite mer än ett halvår. Vi har tillsammans tävlat upp till LC men vill ta oss högre, mer honom längre ner. Jag har ridit på ridskola sedan jag var 7 år gammal och rider fortfarande kvar en gång  i veckan, i en hoppspecialgrupp där vi hoppar nästan varje gång. Jag har tävlat på olika hästar väldigt många år och jag älskar att tävla. Just nu satsar jag med min egna ponny.
 
Ett annat intresse utöver hästarna är fotografering och jag fotar med min Nikon D5000. Jag har tränat simhopp i många år men slutade för några år sedan. Jag gillar att kolla på sport, nästan vilken som helst och är ett riktigt sportfreak. Ridningen är ändå det jag har fastnat för och det jag fortsatt med!
 
 
 
Trackback