Roliga planer i höst

2013-06-03 @ 20:22:04 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
I höst börjar jag mitt sista år i skolan någonsin. Spännande och läskigt. Skolan kommer ta ganska mycket tid såklart men jag tror inte det blir riktigt lika illa som detta året. Tvåan har varit galet tuff och jag har inte riktigt hängt med i svängarna ibland men i trean har jag både färre och vissa roligare ämnen så det ska nog bli super tror jag!
 
På häst och tävlingsfronten kommer det vara fullt ös. Tänker inte berätta alla detaljer förrän jag är säker på hur det blir men Bull ska ju såklart fortsätta tränas och tävlas. Hoppas på att kunna starta en LB innan årets slut och fortsätter det som det gjort de senaste tävlingarna tror jag inte det är några problem. Jag ska också fortsätta i hoppspecialen på ridskolan och sedan kommer kanske lite mer roliga grejer hända... Men som sagt mer om det när det är hugget i sten! ;)
 
Är taggad som sjutton inför hösten faktiskt, men först ska jag ha en underbar sommar!
 
Hm... Liten ledtråd kanske? Njaaaa.. :)

Kommentarer
Postat av: Hanna

Division 2 på Kuhs gissar jag ;)

2013-06-04 @ 14:30:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback