Långhelg

2013-06-05 @ 21:03:00 | Rebecka • Allmänt | © DailyHorses 2013
Underbart med lite extra ledighet och känns redan som om sommarlovet börjat. Svårt att greppa det verkligen, snart är det sommarlov. Galet. Och galet bra!
 
Denna helgen blir riktigt bra hoppas jag på. Lugn men med två superbra höjdpunkter. Drar lite snabbt hur helgen kommer se ut så ni har lite koll på vart jag håller hus! ;)

Torsdag - Tävling med bästa ponnyn. LD och LC, första gången på ett bra tag som jag hoppar två klasser igen. Får se hur det går och som vanligt är fokus bara på att komma runt utan stopp.
 
Fredag - Lugn dag där jag först ska till Bull och rida lite lugnt efter tävlingen och sedan på kvällen är det hoppspecialen som vanligt.
 
Lördag - Förmiddagen i stallet och sedan efter lunch drar jag med en klasskompis till bästa Göteborg för att se Håkan Hellström live. Kommer bli sååå bra!
 
Söndag - Kommer hem igen någon gång på förmiddagen och sedan ska jag ju till Bull. Mer händer inte denna söndag!
 
Vad ska ni göra nu i helgen?
 
Älskar verkligen dessa bilderna, de blev så fina!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback