Dagarna framöver

2013-07-27 @ 12:42:15 | Gemensamt • Allmänt | © DailyHorses 2013
Igår fick jag äntligen träffa min älskade ponny igen! ♥ Han har haft det toppen kan jag lova, ridits ut och busat i skogen och samtidigt stått på bete där han dessutom raggat till sig två ston. Kan lova att han är rätt nöjd och han har skaffat sig en stooor sommarmage! ;) Han står kvar på betet tills vi åker till Vedis igen och under den tiden kommer jag rida igen. Ska bli så kul att få sitta upp på min fina polle igen!
 
Har endel att hinna med innan jag åker till Vedis den 30e. Förutom att rida Bull så måste jag packa upp och packa igen för tredje gången denna sommar. Dessutom vill jag hinna träffa några saknade vänner också innan jag ge mig av, jag har ju inte varit hemma ordentligt på hela sommaren! Tyvärr kan jag ju inte träffa bästa Hanna (sådan otur att hon flyttade från Jkpg bara några timmar innan jag kom hit igen) men vi håller ju såklart kontakten och får se till att träffas snart ändå! :)
 
Känns kul att komma tillbaka till bloggen när båda två bloggar igen. Vet att båda av oss har lite ont om tid just nu men vi försöker och jag hoppas ni hänger med oss. Jag ska försöka blogga så mycket som möjligt innan Vedis och sedan får vi se lite hur det blir när jag är där, kan ju inte påstå att internet är det bästa där ute i de småländska skogarna... ;) Men sedan är jag tillbaka igen när jag kommer hem, såklart!
 
 
Hittar inte min vanliga dator och kan därför inte föra över bilderna från varken Vedis eller Mexiko. Lovar att bjuda er på massa nya bilder så fort jag hittar den!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback